Bernayben Amin amin bizde 10. Aya girene kadar evde bebek olduğunu unutmustuk resmen 10 ay mis gibi geçti yatağına koyar odadan çıkardım uyurdu ve baya uyurdu gündüzleri geceleri de 1 kez kalkardı mamasını içer uyurdu ne zaman emeklemeye, dönmeye, tutunup kalkmaya başladı ve dişleri baş gösterdi işte biz o zaman bittik mahfolduk eşim diyo ki bizim kız gitmiş yerine başkası gelmiş diyo 😅 aldım memlekete geldim habire kalkiyo dönüyo rezil oluyo uykusu 1 aydır sallıyorum ayaklarım kopuyo evime dönünce bizde uyku eğitimi alicaz