Kızlar merhaba yarın tam 4 aylık olacak kızım kalbi delik olduğundan gelişim geriliği vardı bide kilo alımı yavaştı çok şükür kalbi kendini kapatmaya başlamış doktor bundan sonra kilo alımı iyi olur dedi. Ya bide dönme zamanı ne zaman başlıyor elini oyuncaklara tam anlamıyla atmıyor baş parmağı süreli ağzında dis mi çıkıyor acaba. Hani gelişim geriliği var diye daha bunlara zamanımız var mı bilmiyorum hiç ya