Kinginthenorth Merhaba herkese. Oğlum 14 aylık ve bu aralar istediği olmayınca kendine bize vurmaya başlıyor. Yüzümü tutup sıkıyor minicik elleriyle, kendi kafasına vuruyor. Bu zamanlarda normal midir başına gelen var mı?
Patilimom Kinginthenorth 1 yaşında kızım aynı durumda engellemeye çalışıyorum ama henüz faydasını görmedim. İlerde sorun olmasın diye pedagogtan fikir almayı düşünüyorum
Zeliff Kinginthenorth benim kızımda 13 ay 22 günlük. 12 aylıkken başladı oda bir şey isteyince yapmazsak kendine vuruyordu kafasını yere filan vuruyordu çok korkuyordum. O an onlara ilgi gosterip engelledigimiz için yapıyorlar galiba. O anlarda hiç ilgilenmedim kendine zarar vermediği sürece. Şimdi yapmıyor bıraktı. Arada yine kafasına vuruyor eliyle ama eskisi kadar değil hafif yapıyor. Onuda unutur umarim yavaş yavaş
kitapkurdubebeninanasi Kinginthenorth 15 aylik olmak üzere oğlum öyle bi sorun yasamadik daha dogrusu istedigi olmayinca değil çok sık olmasa da bazen oyun oynarken şap diye geciriyor sonra sevmeye çalışıyor ayyy ayyy diye anlatiyorum neden yapmamasi gerektigini ama umarim unutur bunu
Sonsuzmutluluk Kinginthenorth ay benim kide başladı 13 14 aylıkken falan 16 aylık oldu bazen yine yapıyor. Benim kızım çoksık hastalandı malesef 5 ayda 4 defa bronşit geçirdi herseferinde iğne ve serum takıldı damarlarıda çok ince olduğu için bulamadılar çok zorladılar el kol ayak bende buna yoruyorum çünkü çok canı yandı çok ağladı hep elleriyle itiyodu hemşireleri bende istediği birşey olmayınca kendini böyle ifade etmeye çalışıyor demekki diyorum 🤷🏻♀️
Kinginthenorth Patilimom bizim de ilk o zamanlar başlamıştı yere falan vuruyordu kafasını hatta sonra unuttu bir süre. Şimdi yine başladı şaşırdım kaldım artık 🙄
Kinginthenorth Zeliff 1 yaşta başladı kafayı yere falan vurmalar ama sonra geçmişti. Şimdi yine başladı. Hayır diyorum önce yapmaması gerektiğini anlasın diye sonra üstelemeden dikkatini dağıtıyorum. Umarım geçer bir an önce.
Kinginthenorth Sonsuzmutluluk geçmiş olsun 🙏🏻 Belki o da etken olabilir ama sanırım dönemsel bir davranış bu. Umarım geçer en yakın zamanda 😔
Balbocegimm Kinginthenorth 17 aylık oğlum da öyle. Bazen severken de elinin ayarı kaçıp vuruyor cici yaparken bazen de istediği olmayınca elindekini fırlatıyor vuruyor kendine ya da bize. Ben cici oğlum cici sevelim diyorum ya da dikkatini dağıtıyorum başka şeyle. Yapma etme dedikçe daha çok yapıyorlar çünkü.
Kinginthenorth Balbocegimm evet yapma dedikçe daha fena oluyor. Ben de cici cici diyerek konuyu değiştiriyorum ama bazen işe yaramıyor. Suratımı iki eliyke sıkıştırıyor çok gülesim geliyor bir yandan 😄 önümüzdeki ay kontrolümüz var bakalım doktora da soracağım