Balkizlarim Hsniye7 Bence bir doktora tavsiyesi alın şimdi ayı çok küçük 🍁 vebal altında olmak iyi değil yan etkileri falan olur 🙏🙏
Yusuf53 Hsniye7 prospan btkisel oldguu için daha uygun sanki 3 aylık bebek için. Ama öksürüğün boyutuna göre doktor önermesi daha iyi olur canim
Hsniye7 Babybus_ gcti cnm iyi oldu sonrdan yine tekrarladı oksuk.hsva cok soguk dışarı cikaramiyorum tekrardan eczaneden bu ilacları alssam mı bilemedim ne kdar dogru olur