Mervesenolmertt Sabredin, aç kalıyor diye mama başlamayın. Memeyi tamamen bırakır sonrasında. Uyurken emzirmeye çalışın, ayakta gezerek emzirmeye çalışın ama lütfen sabırlı olun. 3. Aydan 4. aya kadar meme reddi yaşadım 1 gram kilo almadı, 1 milimetre uzamadı bebeğim ama hiç vazgeçmedim, geçti eskiye döndük çok şükür.