uzlet Günaydın kızlar Migros markalı filtre kahve içen var mı Nasıl size sormak istedim bu arada çok sert kahve seven birisi değilim fiyatı biraz uygun da o yüzden iyi mi bilemedim
yenianneadayi2208 uzlet eşim kahve dünyasının filtre kahvesini almıştı bir ara.Fena değildi ama çok güzel de diyemem. Jacobs ve Tchibo önerebilirim
uzlet BuzluKahve Bir de acaba bakabilir misiniz paketi duruyorsa Kolombiya’ya da Brezilya falan yazıyor mu üzerinde nerenin kahvesi olduğuna dair
DennizsMommy uzlet fiyatı nedir? Birde tadım yapan bana da söyleyebilir mi yoğunluğunu tadını falan? Ben biraz yoğun kahve seviyorum 😖 en son aldığım cabra marka brazil tam sizlik miş. Bana baya hafif geldi ne kadar yoğun Kosta’mda hafifti yani.
uzlet DennizsMommy Migros’un kendi markası 22.35 uygulamadan gördüm ben de bir de jacobs monarch diyenler oldu oda en uygun Şok’ta var ama siz yoğun seviyorsanız jacobs selection olabilir
DennizsMommy uzlet jacobs baya uzun süre tükettim. Aslında imkan olacak Almanya’dan getirtebileceğiz enfes filtre kahveleri gerçekten 😔 Migros’un kahvede uygunmuş baya kaç gram acaba.
uzlet DennizsMommy o da jacobs gibi 250 gr canım ama ben yine de jacobs monarch aldım ve hemen içtim gayet de güzeldi tadı bana göre şokta fiyatı uygun zaten diğer yerlere göre