Minikkuzum1999 Kızlar kızım 14 aylık memeden kessem erken olur mu zaten doğduğundan beri sütüm olmadı çok az mamayla beslendi beni emzik olarak kullanıyor yinede erken mi diye düşündüm sizinlerin fikirlerine ihtiyacım var yardımcı olursanız sevinirim 🥰
Maya1 Minikkuzum1999 benim 8. Ay kesildi. Gece beslenmesini e 9. Ay bitirdim rahat ettim. Eger ek gidasi iyiyse kesin bence. Sonradan bırakmak çok zor oluyormus
Balkizlarim Minikkuzum1999 Benim birden kesildi gelmedi bunun için mama takviyesi yapmıştım biraz varsa emzirin eğer hiç gelmiyorsa siz bilirsiniz yemeğini falan güzel yiyor mu 🌸🌸
E_idil_kus Minikkuzum1999 bence azda olsa emzirin yemesini etkilemiyorsa emzirmek sadece onu beslemek değil aranızdaki bağıda güçlendirir diye düşünüyorum
Maya1 Minikkuzum1999 kendi bıraktı cnm. Ben 1 yil meme vermeyi düşünmüştüm. 1 yil sonra kesecektim. Ama nasıl kesecektim bilmiyorum
Minikkuzum1999 Balkizlarim süt geliyor ama öyle çok değil canım yemeğini güzel yiyor çok şükür ama her yemekten sonra yada sütünü içtikten sonra gelip anne meme diyor o zaman da kıyamıyorum veriyorum nasıl kesecem bilmiyorum
Balkizlarim Minikkuzum1999 Kıyamam bence biraz daha emsin yaa geldiği kadar faydası var 2 yasi bekleyin benim düşüncem bu yönde tabi siz bilirsiniz dediğim gibi 🙏😍