Deletedmom_109 ya bebek arabasına koysak bile mutfakta yanımızda durmuyorsa beni al diye ağlıyorsa ya mama sandalyesine koyduğumuzda çırpınıyorsa asla durmuyorsa ya ana kucağına koyduğumuzda sıkılıp ağlıyorsa durmak istemiyorsa, ya bebek arabasıyla evi turlarken ondan da sıkılıp inmek istiyorsa, ek gıdayı reddediyorsa hiçbir şeye ağzını açmıyorsa, yerde oyuncaklarıyla oynamak istemiyorsa, desteksiz oturmuyorsa her yere giderken kucakta götürmek zorunda kalıyorsak, uykusunda sürekli kıpırdanıyorsa, geceleri her saat başı kalkıyorsa, sabahları da en geç 5 30 da gözünü açıyorsa, tükenmişsek, hiç geçmeyecek zannediyorsak, hava soğuk olduğu için çıkaramıyorsak, gurbette tek başımızaysak, eşimiz nöbetlere kalıp ertesi gün uyumak zorundaysa, belki bizim bebeğimiz diğer bebeklere nazaran en zoruysa olamaz mı bence olabilir. Bir öğretmen olarak tv nin zaralarını çok iyi biliyorum hemde çok. Ama bizler tv karşısında büyümüş nesliz bütün çizgi filmleri ezbere bilen nesliz. Ben erken Yaşta konuşup kardeşlerimde öyle, birimiz öğretmen birimiz hemşire olmuşuz. Bazen analar on dakika dinlenmek için o kdr çok zorunda kalıyorlar ki o tv yi açıp on dakika bebeklere özel çizgi filmlerii izlenirken canım yanmıyor mu sanıyorsun. Mecburiyet tükenmişlik diye bişey var. Herkes kendi bebeğini zor zanneder ama unutulmasın ki bazı bebekler cidden zor ve yaşamayan bilemez bebeğini hiçbir şeyle oyalayanadığını açsın su bile içemiyorsun belki WC ye bile onunla giriyorsun Böyle bebeklerde var yani kimse on dakkanın hesabını yapacak durumla olmuyor çünkü ayakta durmamız lazım evlatlarımıza bakabilmek için o tek çözüm bu olıyor. Bilin istedim.