Kızlar bi aylık bebeğim var dün doktora götürdüm yarı reflü dedi o nasıl oluyosa neyse bebeğim akşam 8 de bi başlıyo saaat 10 a kadar katıla katıla ağlıyo ama asla susmuyo bi dakika bile susmuyo ne yapacağımı şaşırıyorum akşam olmasın diye bakıyorum bu durumda nasıl sakinleştirebilirim lütfen bilen yazsın