22 aylık kızım var uykusu çok şükür iyiydi öyle beni çok yoran bi bebek değildi şu anda da öyle ama bir 2 aylık kızım var düşmanıma bile böyle bir bebek istemem anamdan emdiğim sütü burnumdan getirdi neyi var bilmiyorum doktor normal diyo ama ben kafayı yemek üzereyim artık şimdi o uyuyo ben stresten kendimi kafeine vurdum sakinleşmeye çalışıyorum