Şifremi unuttum için acil hemen kendime bu hesabı açtım kızlar bugun başıma asla yapmadığım bişe geldi bebegimin bezinin bittiğini unutmuşum aslında vardı diye biliyordum eşim şehir dışında olduğu için cıkamadım yarın çıkarım dedim akşam dolabı açtım ki 3 tane kalmış neyse bu yeter akşama dedim ki kızım iki tanesini o anda pisletti şansa gece tek bez kullanırım hep yeter dedim ama şuan baktım pijamasına çişi değmiş 1 yaşında hiç Buda olmazdı sabah açardım hep suan uyuyamıyorum değişmek istiyorum bez yok napıcam ya böyle sabah kadar nasıl kalsın cocuk 😭