Kızlar oğlum 2 aylık, gece uykusuna yatırdığımda mamaya dek 4 saate yakın uyuyor. 15 gündür böyle neredeyse. Öncesinde 2 saatte 1 uyanırdı beslenmek için (formül mama içiyor) ama 15 gün önce bu 3 saate ardından 3.5 saate çıktı. Şimdi ise 00:00′da mama yedirip yatırdım (100 cc) hâlâ uyuyor. Bu aylarda beslemek için uyandırmamak gerekirmiş, kendi uyanmalıymış diye okudum ama içim pek rahat da değil. 4 saat çok uzun sanki uykusunda kan şekeri düşer diye korkuyorum. Bilgisi/tecrübesi olan anneler imdadıma yetişin lütfen. Çocuğumu uyandırıp besleyeyim mi? Yoksa kendi uyanmasını mı bekleyeyim? Ay imdat yaa