Bizde 3 ay 14 günlüğünüz ama nedense 3 gündür uykulaar berbatttt,uyuyor 20 dk sonra en geç yarım saat sonra uyanıyor. Ayağa alınca sesi çıkmıyo çokta sallamıyorum ama,Geceleride 1 saattebir uyanıyor önceden 3 saatte bir uyanırdı neden acaba bilgisi olan var mı yardııııımmmmmm😱😱 ne yapmalıyım