Bsrdgnmt bebeğini kucağına yastık yardımı ile al bebeğini emzirirken yastık kullan yani bebeğinin ağırlığını biraz hafiflet. Bende aynı şekilde spinal sezaryen oldum, ilk haftalarda aynı ağrı vardı bende de hiç geçmeyecek sandım. Ama bir yerde okumuştum sol tarafa yatmak gerekiyormuş çabuk iyileşmek için. Bende sağıma ve soluma yattım hep, sırt üstü yatmadım. Sırt üstü yatmak acı veriyordu gerçekten ve kalkması da çok zor kendimi unutup kalkmaya çalışmış, daha çok ağrıtmıştım karnımın içini. Bebeğinden daha ağır hiçbir şey kaldırma 2 ay boyunca. Rahim kendini toparlayınca geçecek hepsi, bu süre zarfında imkanın varsa rahim toparlayıcı kilotlardan alıp giyebilirsin, epey konforlu. Çok çok geçmiş olsun, tez zamanda ağrıların son bulsun inşallah 🤲🏻