Arkadaşlar 6 aylık bebeğim var. Gece saatte bir uyanıyor. Aslında alışmıştım bu duruma. Ama geçen hafta bir 10 gün kadar şehir dışındaydık. Çok güzel uyuyordu geceleri. 3te uyanıyordu başka uyanmıyordu. Bende uyuduğum için kendimi şuan dinlenmiş hissetmiyorum. 10 gün gündüz uykusuna dikkat etmemiştim. Şimdi etsemde uyanıyor etmesemde. Banyo yaptırıyorum yine sık sık uyanıyor. Yatağımı sert geliyor diye yumuşattım. Aç değil kucağıma aldığımda çok emmiyor. Oda normal sıcaklıkta. 10 gün iki ayrı yatak kullanmıştım ikisinde de çok güzel uyudu. Diş desem dişi çıktı şuan bir belirti yok. Aklıma başka bişey gelmiyor. Neden sürekli uyanıyor sizin bir fikriniz var mı?