Okumayageldimm bende kansızlık var ve çok çektim ya hemşire de kan damlasına devam dedi. Çok mu düşük değerler kızlar bakar mısınız
Hulis Okumayageldimm okadarini bilmiyorum neyin ne olduğunu ama degerlere baktığım da öyle kötü değerler değil normal bnce tâbi doktor bakarsa daha doğru bilgi verir
kurkmantosuz-madonna Hayır çok çok düşük değil ki anemi tanısı sadece hemogram ile konulmaz … belki Demir depolarınız düşüktür ve o hemoglobini düşürüyordur. Anemi tetkikleri yapılması için dahiliyeye muayene olun geçmiş olsun