Benim 1 ay-40 güne ancak düştü. Son kalan iki dikişim. Kaşınması çok iyi kaşınan yerdekiler düşecek. Rahatsız ediyorsa ben her tuvalet sonrası batikonlu pamuk sürüyordum kaşıntıya çok iyi geldi.Zaten doktorum dikişler düşüne kadar kıullanmamı söylemişti. Batikon sürdükten sonra biraz tuvalette bekliyordum elimle rüzgar yapıyordum. Metak etmeyin hepsi geçicek zManla sabırla. Ped kullandığımıx için o da etkiliyor