Kızlar benim telefonum 2 defa servise gitti 11 kullanıyorum ilk gittiği zaman atıyorum telefonum ile biri 1 defa bi uygulamaya girip şifre yazsa, telefonun bunu kaydediyor ve parola yerinde görünüyordu şuan servisten geldi ve oraya giremiyorum ya 🙄 ayarlardan da bulamadım parola kaydetme yerini kullanan varsa nerden bulabilirim acaba