Annesiballisiii Edatlascan 10 aylık bir bebekte gaz sancısı olacağını sanmıyorum ama ya hasta yada diş çıkarıyor
elmalikurabiye Edatlascan alt iki varsa dis sureci baslamis demektir yavas yavas digerleri de cikacak dis jeli ve azcik cakpol verin rahat eder
Rainnnn Edatlascan yok ben yazacaklara yardımcı olmaya çalıştım birde neden böyle söyleniyor diye sordum sinirli bir yapınız var sanırım