Arkadaşlar merhaba gece gece bir ateş düştü içime uyuyamıyorum. Cumartesi günü acildeydik kızım krup oldu. Kan testi istemişlerdi ve troponin t değeri 62 çıkmış. Kalple alakalı pıhtılaşma vs bir şeyler okudum. Doktor bana sadece covid geçirdi mi dedi hayır dedim. Acil doktorunu arayıp daha 6 aylık troponin 62 dedi ama bana bununla ilgili bişey demediler. Bugün değerlerine bi bakayım dedim akşıma takılmıştı çünkü. Bi baktım kalp krizi riski vs yazıyor var mı başına gelen? Kruptan kaynaklı olabilir mi aceba? Perşembe günü kontrol var ama eğer çok tehlikeliyse hemen yarın sabah giderim ilk bulduğum hastaneye. Nolur başına gelen beni aydınlatsın. Sağlıkçı vs kimseler varsa özellikle