Newmom555 Kızlar bugün kan testi oldum hamilelik için fakat sonuç e-nabızda 2.39 olarak gözüküyor. Doktora yarın sabah gideceğim. Bu değerin ne olduğunu bilen var mı?
Kizimmmmm Newmom555 5 üzeri gebelik var demektir. Ama değeri siizin gibi olup artan da var elbet. Kaç gün geçti regliniz?
Minnakelifim03 Newmom555 5 den yukarısı pozitif değer. 2 39 negatif yani hamile değilsin ama geç döllenme olabilir bikac gün sonra yine test ver değerin yükselir insaallah
Newmom555 16 aylık kızım var 16+9 aydır regl olmuyorum. 😅 Korunmasız ilişkim olduğu için şüphe ettim.
busra_tarkan_47 Bende 3 aylık iğneyle korunuyirum ve 3 gündür adet olmuyorum. Hiç istemiyorum hamile kalmayı