yazgulu123 45 günlük bebeğim göğüs ucum olmadığı için hiç tutmadı. Bende senin gibi neler denedim eds, emzirirken ağzının kenarından şırıngayla anne sütü vererek, emzirme danışmanıyla da görüştüm. Elimden gelen herşeyi yaptım Ama tutmadı ve asla kendimi yarım anne gibi hissetmiyorum. 4 saatte 1 sağarak biberonla veriyorum. Hiçte üzülmüyorum anne sütü alıp çok güzel besleniyor. Sütüm de olmayabilirdi mama verebilirdim yine hiç sorun değil. Ona hiç oflamadan sabırla yaklaşıyorum ağladığında. Ninniler söylüyorum kucağıma alıp dans ediyorum masallar anlatıyorum sürekli konuşuyorum. Meme verememem yarım anne olduğumu göstermiyor. Böyle düşün