Deletedmom115 Beyza13345 2 ay kadar kullandık memnun kalmıştık sonra smaya geçtik ondan da memnun kaldık.
Beyza13345 Deletedmom115 ya bende aptamil kullandım çok küstü bebelac gold aldım hem gaz yaptı hem küstürüyor yeni başladı kusmasida doktorumuz bi ara evolvia demişti de acaba alsam mi ki
Melikeakiner Evolvia ağır bir mama kusma yaptı, sonra sma denedim fena kabız yaptı. Bize aptamil çok iyi geldi aptamil tavsiye ederim.
hanifedog fason mama evolvia o yüzden bana hiç güven vermiyor. sürekli de kaldırılacak haberleri çıkıyor geçen eczacımız da aynı şeyi söyledi