Biliyor ya neden bilmesin ? Bazen sadece Şevkat ve emme istekleri olduğu için istiyorlar ya da gaz sancısından emmek istiyorlar Gaz sancısı çektikleri için rahatlamak amacıyla süt emmek isteyecektir. Ama bir süre sonra midesine çok geldiği için kusacaktır bu yüzden de diyorlar ki doyduğunu anlamıyor gayet sen iyi anlıyor benim bebeğim 2 buçuk aylık 100 ml içiyor hatta bir ara tekrar vermeye çalıştım almıyor diliyle ittiriyor
zaten içtikten sonra çok gelince mide onu asla kabul etmez fazlasını çıkaracaktır ona göre ayarlarsınız bence istediği kadar içirin