Iyi geceler güzel anneler 8 mart dünya kadınlar günümüz kutlu olsun. Keşke 1 gün değil hergün hatirlansak. Ne kutlama isteriz ne hediye. Tek isteğimiz kadınların öldürülmemesi,saygı duyulması,anlayış ve ilgi… umarım bir gün değil hergün kadınların günü olur. Borekle alakasiz oldu ama neyse 😂 simdi kizlar çocuğun beslenmesinde her hafta börek var 15 tl iki dilim böreğe vermek istemiyorum. Şimdi yaptım pişti buzluğa atsam 1 gün geceden çıkarsam tost makinesinde ısıtsam sabah koysam beslenmesine?bu şekilde yapan var mı?