Mizmizmyrtle 5 ay 21 günlüğüz 5. Aydan itibaren tadımlara başlamıştık ama artık kahvaltı öğlen akşam olarak vermek istiyorum kahvaltıda neler veriyorsunuz bir kaç farklı tarif alabilir miyim öğlen ve akşam öğünleride paylaşırsanız çok sevinirim 😇
rosesbabys Mizmizmyrtle kahvaltıda ilk aylarda bu cocuk ac kitabında kahvaltılık lokmalar tarifi vardı onu yapıyordum pratik oluyordu 7. aydan sonra pankek ve omletlere başladım instagramda rosesbabys bakın isterseniz tarifler mevcut 🧑🍳
Rumeysa1609 Mizmizmyrtle 5 aylık bebege 3 öğün fazla değil mi? Anne sütü önceliğiniz olmalı… 7. Aya kadar tek öğün belki bide meyve tarzı ara öğün öneriliyor doktorlar tarafından. Bence bunu bi araştırın derim. Şuan bebeğinizin sizin sütünüze intiyacı var
elmaliturtam Mizmizmyrtle sitenin tarif dünyası bölümünde çok güzel ek gıda, kahvaltı, öğle, akşam yemek örnekleri var isterseniz göz gezdirin.
Mizmizmyrtle Smkrsln yani ben uzun zamandır tek öğün veriyorum ya yoğurt ya da sebze püresi arada meyve ama artık yiyebilir diye düşünüyorum zaten sadece mama içiyor
Mizmizmyrtle Rumeysa1609 emzirmiyorum canım sadece mama olduğu için doktor tavsiyesiyle erken başladık zaten
Smkrsln Mizmizmyrtle olsun anne sütünden sonra en temel besin formul mamalar şu dönemde. Vereceğiniz hiç bir ek gıda formul mamadan daha faydalı değil. Benim oğlum 5.5 aylık yeni yeni tadımlara başladım 7.aya kadar tek öğün vermeyi planlıyorum
Rumeysa1609 Mizmizmyrtle mama da olsa 5 aylık bebege 3 öğün fazla gibi geldi tabii siz bilirsiniz. Biz 8 aylık olduk hala 3 öğüne geçmedik bu ay sonu geçeceğiz.
Rumeysa1609 Smkrsln evet katılıyorum size. 5 aylık bebişin midesi ne kadar ki 3 öğün yiyecek bence siz başka bi doktora daha sormalısınız. Yani ben olsam bütün doktorlar tek öğün derken,3 öğün ver diyen bi doktoru sorgulardım sanırım
Mizmizmyrtle Rumeysa1609 yani canım şimdi 3 öğün derken oturup bizim yediğimiz gibi bir yeme şeklinden bahsetmiyorum ben. Ya da mamayı bırakıyorum artık tamamen ek gıdaya geçiyorum da demedim tabiki %70 mama içmeye devam bunu tadım olarak 3 öğün gibi düşün farklı şeyler tattırmak istiyorum anlamında söyledim yoksa midesinin bunu kaldırmayacağını ve onun için şuan faydalı olanın mama olduğunu annesi olarak bende biliyorum :) sadece farklı tarifler istedim bir gün kahvaltı olarak denerim bir gün öğlen yemeği olarak vs