Evet kızlar kızım ilk defa kendi başına uyudu normalde hep memede uyur dalamazsa ayagimda sallardim.
Bugün yine öyle yaptim memesini emdi ayagima koydum uyutmak icin ama istemedi yastiktan yataga atti kendini bende yanina uzandim 15 dk kadar döndü dolaştı uyuya kaldı.
10 ay 23 günluk bu arada ve eşim burda olmadigi icin hep bebeğimle beraber uyuyorduk çok mutlu oldum ve burada sizinlede paylasmak istedim imkansiz diye birsey yokmus gercekten ben hic desteksiz uyutamam diyordum ama bebeğinize şans taniyinca hepsi oluyormuş gerçekten tamamen anlık gelişiyor herşey🌸