Tosiliko Kızlar 1000 küsür liraya blendır seti aldım robot fakat blendırın bıçağı düştü hangi marka önerirsiniz bu arada şuanki Korkmaz
kitapkurdubebeninanasi Tosiliko arçelik kullanıyorum 2 senedir yaz boyu eşimin cay ocağı için limonata yaptim normalde de hep kullaniyorum masallahi var gayet memnunum😇
Tosiliko kitapkurdubebeninanasi bin pişmanım ya blendr olan parçası çöp diğer parçalar güzel çalısıyor
Elifmoms Tosiliko beko kullanıyorum 7 yıl olacak hala ilk günkü gibi 😃 robotu sık kullanmıyorum ama blendır ve mikseri sürekli kullanıyorum
Tosiliko Gul-42 ya bu bıçak kısmı var ya onun içinde ki uzun çubuk assagı doğru kayıyor bollaşmış gbi
Gul-42 Tosiliko ha vlla bn cok kullanmıom kullansam belkı bnımde duser 😀bn blender ve bıcaklı olan varya adını bılmıom corba falan cekıoz o ıkısını kullanıom dıger aparatlarını kullanmıom😂
Aybarsaana Tosiliko benimki fakir lucca Q ben çok memnunum kullandığım tüm küçük ev aletleri fakir ve kesinlikle tavsiye ederim çeyizimde almıştım hala sapasağlam bir kez bile arızalanmadı