Minikcivciv27 Sağlık ocağı hemşiremiz 1 yaşında gelicek dedi ama varmış sanırım bi sorcam siz yaptırdınızmı 9. Ayda?
Bugsbunny1 Minikcivciv27 Benim oğlum 8 aylık ama bana da 1 yaşında gel dedi hemsiremiz . Hiç duymadım . Kısmetse 1 yaşında goturcem aşıya
fatma_erva Minikcivciv27 Benim bebegim de 8 bucuk aylik 9 . Ayda bi asi var miş onu 1 yaşına almışlar galiba ama yine bazı yerlerde 9. Ayda yapılıyor muş valla bende kararsızım ama yaptırmayı düşünmüyorum şuan 1. Yasında yaptirmayi düşünüyorum sağlık ocağı daha birşey demedi ama bekleyelim bakalım bizde
Birtekbirciftannesi Minikcivciv27 merhba 9ay aşısı varmış geçen bende sağlık ocağına sordum bir yaş aşısı yapmaya gittiğimiz zaman hemşirenin bana söylediği artık bir yaşına gelince yapıyoruz diye yani 9aylık aşısı varmış ama artık bir yaş İLE beraber yapılıyormuş
Asliissoysal Minnakkk 6.aydan 9.aya kadar aşı yok mu bizi de 9.ayina yani Mayıs ayı sonu gibi gelin demişti hemşire kilo boy baş kontrolünde için götürmeyecek miyim kime sorsam ben hatırlamıyorum benim bebeğim büyük fln diyor
aylizinannesiii Minnakkk Minikcivciv27 9. Ay aşısı isteğe bağlı ama asi var zorunlu degil sadece . biz yaptırdık
Sseedda Bize de 9 aylik olunca gelin dediler ben sordum hatta önceden yapılmıyor du 9 aylikken diye hemsire de artik yapılıyor dedi
edep_ya_hu_edep Minikcivciv27 evet ben 9 gün önce götürdum tam 9 aylıkken yani 9 . Ay asisin dan sonra 1 yas aşısı olacak
motheroftwochildren Minikcivciv27 artık aşı takvimine yeni eklenmiş 9 ay aşısı bazi sağlık ocakları hâlâ demiyor nedense bizimki var dedi 9. Ayda gideceğiz aşıya
Feris-04 Minikcivciv27 ben Doğubeyazıttayım. 9. Ay aşımızı olduk. Kan değerlerimize de bakıldı. Her şehirde farklı oluyor büyük ihtimalle
Zara58 Minikcivciv27 bizde gecen 6 ay asılarını olduk not yazdı bidaki geliş bir yasında diye. Sordum 9 .cu ayda aşı varmış dedim artık yapılmıyo. Tekrar bir yaşa cekildi dendi
Minnakkk Asliissoysal yok, canım benim, bebeğim de 7 aylık 9.aya gun verdi. İlkinde de o sekilde olmustu
Ohaezgi Minikcivciv27 evet ama yaptırmayanlar 1 yaşında da yaptırabiliyormuş, çünkü biz yaptırmıştık arkadaşımın kızı 1 ay küçük ona söylediğimde aa biz yaptırmadık diyip sağlık ocağını aramıştı
Yagmurtekin Minikcivciv27 bende yok diye biliyordum geçen ay yaptırdık, kızamık aşısı var ama aşı takviminde yok çünkü 12 ayda da yapılıyor, kızamık salgını olduğu zaman yapıyorlarmış 9.ayda. biz yaptırdık
Kaderlmc Minikcivciv27 biz de bu ay 6. Ay aşısı olduk bende 1 yaşa kadar yok diye biliyordum ama ebe var Bi ileri aldılar sonra tekrar geri alındı dedi kızamık aşısı yapılacakmış galiba