Merhabalar. Muhtemelen ek gıda da bir şeyi yanlış yapıyorum asla yemiyo. Ağzını kapatıp kafa çeviriyor. Bizim yediklerimize istekli aslında. Açlık ve uyku derecesini de kokluyorum. Dışı çıkmak üzere ondn olabilir diye düşündüm ama ne zaman ağzını açıp yer ki.. 6 ay 6 günlük. 6 gündür deniyoruz. Bir tek bir gün avakoda ya açtı ağzını. Diğerlerine zorla 2 3 kasık. Sebzeler ve elma denedim