Kızlar Bebeğim 4 aylık fakat ben 2 ay sonra ise başlıcam ama bebeğim sagmis olduğum sütü almıyor 3 biberon birde kaşık biberon denedim fakat deli gibi ağlıyor bazen eşimle dışarı çıktığımızda gene süt sağar bırakırdım annem biberonla verirdi hemen alırdı 4. Ayla ilgili bir problemmi yoksa sütümdemi problem var anlamıyorum benim durumumda olan varm