Bugün doktora gittim adetime daha 10 gün vardı fakat doktor ultrason görüntüsünde bir şey gördü gecikmen oldu mu diye sordu hayır cevabını verdim küçük yuvarlak bir şey net bir şekilde görünüyordu sizinde bu şekilde bir olay başınıza geldi mi hamile olma riskin var mı ¿