prensesannesiiiiiiiiii 20 kasımda doğdu benim oğlum ☺️ Gülücükler atıyor ama çabuk sıkılıyor. Hep ilgilenmemizi konuşmamızı istiyor. Agulu değişik sesler çıkararak cevaplr veriyor. Hatta bu aralar maşallah çok çenesi düştü biz konuşmasak bile yattığı yerden değişik sesler çıkararak tepiniyor 🥰 bu aralar gaz sıkıntımız var öyle zamanlarda anca gezerek susturabiliyoruz. Gaz ilacını bu yüzden henüz bırakmadım. Henüz dönmeye de başlamadı. Bu arada ellerini ağzına sokuyor ama aşırı , kolunu sokucak nerdeyse 😄 birde bizimkide salyalarını akıtıyor 🥰