eymeninannesi11_ siz de gidin, yarin bir daha gidin. Yoldaki kanalizasyon deliklerini acik birakmis belediye. Esimin dayisi dustu. Bacaginda catlak mi var kirik mi var anlamamislar. Alciya alindi ve bacaklarini kaybetti, yanlis tedaviden kestiler. Ortopedi doktoru disinda pratisyen hekimlere cocugunuzu emanet etmeyin.