aselinannesi06 2 yaşındaki kızımdan kan aldılar konuşma gecikmesi için birçok bölüme gittik kan sonuçları çıkmış ama hastaneye gitmemize daha var anlayan varsa bunların ne olduğunu söyleyebilir mi rica etsem
aselinannesi06 aselinannesi06 https://imgyukle.com/i/Ehv98I https://imgyukle.com/i/Ehvwof https://imgyukle.com/i/Ehv6g1
tugbahy6 Referans aralığı ve değer yazıyor . referans aralığı olması gereken.. değer de bebeğinizin değeri işte
aselinannesi06 tugbahy6 onları biliyorum zaten bilen varsa ne olduğunu söyleyebilir mi diye sordum ben
aselinannesi06 tugbahy6 kusura bakmayın görmedim onu bildirim de gelmedi. Diğerlerini doktor söylesin demişsiniz de kötü birşey mi ki onlar