Meldaguven Kızlar selam benim bebem çok iştahsız sizde de öyle mi? İştahın açılması için bişeyler yaptınız mı? Artık elimde biberon dolaşmaktan aşırı bunaldım bebem 3,5 aylık bu arada
Vldnkrgl Meldaguven benimki de tam bu aylarda İştahsızlık yaşadım hep yarımda bırakıyodu mamayı. Kucağımda gezdire gezdire içiriyordum ağırlaşınca yapamamaya başladım. Ayağımda salladım hafif uykuya dalınca biberonu verdim öyle içti uykuluyken anlamadı içtiğini. Yoksa gerçekten kafaya takmaktan hasta olucaktım. Dene istersen bi
Meldaguven Esra-3423 gaz sorunumuz vardı ama geçti şükür. Çok aşırı bi sorun yok. Ama bugünde salyaları akmaya başladı. Damakları kaşınıyor sanırım
Meldaguven Vldnkrgl ilk doğduğu günden beri bende öyle yapıyorum. Artık çok bunaldım. Ben mi zorluyorum diyorum artık ama 90 ı anca alıyor zar zor. Kendi ayındakiler 120 150 içiyor