Kizlar 500 TL ye 150 TL indirim kuponum vardı kullandım onu. Gelecek ürünlerden herhangi biri olmazsa bedeni ve mağazaya iade etsem toplam tutar 500 TL nin altına düşeceği için indirimi yine de uygularlar mi yoksa indirimsiz fiyat mi alırlar benden daha önce hiç kullanmadım kupon ilk defa yapıyorum bilgisi olan cevaplayabilir mi umarım anlatabilmisimdir