Bebeğim 6 buçuk aylık. 4 buçuk aydan sonra bebeğime günde 3 kere falan mama başladık ve sürekli kabız artık ne yapacağımı bilmiyorum 🤷♀️ o zamandan bu zamana 1 kutu fitil bitti resmen. Çaresiz kalınca mecbur veriyorum. Hipp kullandık kabız oldu, similac kullandım geçmedi, bebelac gold nutricare kullanıyoruz hala kabız 🤯 yarın sma comfort deneyeceğim bakalım inşallah düzelir. Bu arada ek gıdaya da başladık fakat verdiğim şeylerin üstüne 1 çay kaşığı zeytinyağı döküyorum onun dışında gün kurusu kayısı verdim birkaç kere, dulcosoft verdim fakat tadı çok kötü öğürüyor içince ve kusuyor. Böyle şeyler yaşayan anneler var mı? Yardımcı olur musunuz??