elisamom2022 canım ben de ilk aylarda senin gibiydi abartmıyorum çocuğum ilk zamanları bu çocuğun gözleri çekik down sendromlu dediğimi biliyorum çok şükür birşeyi yok ben gece başında nöbet tutardım kusar da yutar da bilmem ne ben de o dönem içinden çıkamayacağım bından sonra hep böyle gider diyordum aşırı kendimi korkutuyordum eşimde bende paniktik şimdi düzeldik tabi arada panik olduğumuz yersiz durumlar oluyor benim de çocuğum atopik cilde sahipmiş ve alerjisi varmış vücudu deri döker gibi pötür pötür dün öğrendim bana diyet verdi doktor süt ürünleri tüketme süt ve süt ürünleri haftaya tekrar gel bakalım dedi nemlendirici önerdi bizimde kakasında aynı sorun var ama doktor söylediğinde çokta kafaya takmadım çözümü var rabbime şükür diyorum millet ne acılarla boğuşuyor ve İnan dedikleri gibi bir daha bu zamanları gelmiyor 4 aylık olduk çok özlüyorum o miniği sende düzeleceksin ama biraz rahat olmaya çalış eve kapanma arkadaşların gelip gitsin inan kafa dağıtmak birebir sevgiler