Boncu_gum21 valla bebekler de nasıl olur bilmiyorum ama ben 16 17 yaşındayken yaşadım kendim kardeşimle oyun oynarken üst dudak dil bağım yırtıldı sobaya çarptım dudağımı oda kesmiş sonra dudağım balon gibi şişti ertesi gün bana aynı gece acilde tetenoz yapıldı kesen şey küflü olduğu için enfeksiyon kapmamam için doktor kesinlikle hava almamalı dedi atkı sarıp gezdim okulda hep çok çok geçmiş olsun sağlık ocağı dışında imkan varsa tam teşekkürlü bir hastaneye götürmenizi tavsiye ederim.