Kaçarak evlenmezdim.
Ailemi dinlerdim
okur ve elime meslek alırdım.
Yanlış insanlara güvenip başımı belalara sokmazdım.
Ergenken elimde çok telefonla takılmaz kendimi geliştirirdim
Hakkıma girdiklerinde şimdi verdiğim sert tepkiyi eskiden de verebilseydim.
ve daha bir çok şey.. anlatmak istemiyorum çünkü yargılanmak ve kınanmak istemiyorum hayatımın en büyük hatalarını yaptım geriye dönebilmek çok isterdim.
Ha, bir de;
”hayatım boyunca şöyle bir kaç kişinin suratına Tokat atmadığıma da çok üzgünüm..”
-Dostoyevski