Saremmask Büyük oğlum nisanda 4yaşına girecek, küçüğü ise 4 gün sonra 5 aylık olacak.
İlki doğduğunda aralarında 3,5 yaş vardı tam tamına, evet biraz zorlanıyorsun başta ama ilk çocuk alıştıktan sonra herşey çok güzel oluyor 🤗 her ne kadar zorlansanda bir gülümsemeleri herşeyi bitiriyor, yani bence aradaki yaş farkından ziyade senin aradaki bağı doğru kurabilmen. Büyüğünden, küçüğünü hiç sakınmadım bazen yeri geliyor inan babasından daha güzel bakıyor. Ama birazdaha bekle diğeri tam olarak laftan anlamaya başlayınca 2.düşün hem kendi ruhsal ve bedensel sağlığın İçin hemde çocuklar arasındaki uyumu yakalayabilmek için 😊 hee düşünüyorsan da kim ne der, ne olur diye düşğnme yapıştır gelsin 😂😂