Arkadaşlar iyi akşamlar oğlum 4 ay oldu bugün 3-4 gündür asla durmuyır yırtıyor kendini hep huysuz elimizle sallıyoruz onda bile zor uyuyor egzama var 3-4 haftadır ondan mı acaba veya dişten mi atakmı anlamıyorum ya böyle olan varmı nelrr yaptınız varsa 😢 çok yoruldum canı yanıyor gibi yırtıyor kendini hep durmadan