serife1204 7-9-12-15 aylarında yaptıracağız ilk asisi yapıldı güvendiğiniz bi çocuk doktoruna danışın bence her doktor farklı birsey söyleyebiliyor.
serife1204 cemre_-34 az bi huzursuzluğu oldu ateşi çıkabilir demişti hemşiremiz ama çıkmadı bacağından yapılıyor asi
Deletedmom_14 cemre_-34 evet atesi cikti kizimin, 6. Ay asisi haric diger asilarda da cikmisti gerci.
Yagmurtekin Tuceeee sadece ilk dozunu yaptık 8 aylıktı, nöbet geçirdi yan etki yaptı aşı bir daha da yaptırmadım, yaptırmıycam da