Bebegim 11 aylik ismine tepki vermiyor eşimle neden adini söylediğimiz halde bize bakmiyor derken kendimizi internet araştırmalarında bulduk uzun uzadiya anlatmayim nitekim bebegimdeki davranışların çoğu otizm belirtilerinde var ben mi evhamlandim yoksa olabilirmi icim icimi kemiriyor hemen Doktorumuza mesaj attim bu donemde bir muayenesinin olup olmadığıni bilgilendirme istedim en kisa zamanda götüreceğim bebegi 11 aylik olup yavrum gibi ismine duyarsiz anneler var mi aramizda