Mavisanasi Merhaba, biz de 9.5 aylığız😍Emekliyoruz,desteksiz bir yerden tutunup kalkıyor. Ek gıda ile aramız hiç yok. Dede, abi, gel gel, hadi, baba, anne diyoruz. Geceleri milyon kez kalkar biraz huysuz ama çok tatlı bir minnoş kızım var🙏Bu arada her bebek kendine özgüdür hiç ummadığınız anda bir bakmışsınız hepsi olmuş, hiç canınızı sıkmayın💐💗