Zeynep228 Neler yapıyorsunuz güzel anneler ?? Evde vaktinizi nasıl geçiriyorsunuz?? Hepimize fikir olur gelişimleri için neler yapmalıyız ?
Sultiiiiiiimo Zeynep228 açıkçası saklambaç kovalamaca boyama yapboz ama yeterli olmuyor bebeğim dışarı çıkmak istiyor sürekli yakın bir park vs yok olsa da soğuk ben de oyun alanları oyun grupları günü kurtarmaya çalışıyorum 🥲
2prenses1anne Zeynep228 ahşap şekil bloklarımız var her şekilde bir tane takıyorum oda Takmaya çalışıyor her aldığın bloğun çeklini rengini bloğun kaç tane yuvası var onu sayıyoruz ablası var onunla oyun oynar saklanmaca kovalamaca oyuncaklarla oyun oynuyorlar hepimiz yere yatıp dönmeye oynuyoruz cim cim ilk okul el oyunları oynuyoruz çocuk şarkıları söyleyip dans ediyoruz kitap okuyorum çocuk kitapları parmaklarını tanıtıyorum vücudunu öğretiyorum el kol kafa gibi
Zeynep228 Sultiiiiiiimo kaç aylık bebeğiniz heralde büyüdükçe aktiviteler daha mı fazla olması gerek ☺️ Hava soğukta olsa dışarı çıkarın bence ya öyle alışmasınlar 🤣 ben hep çıkarıyorum hergün çıkarız hemen hemen
Gelincik06 Pek bişey yapmiyoruz 1 yaşında,5 6 kitabı var onları bastan sona okuyoruz, bebeğiyle oynamaya başladı bir de,onu uyutiyoruz, besliyoruz.Evi gezer,karistirir,oyle yani.Ben de burada bekleyim bakalim bizim kıza uygun aktivite varmiymis ogreneyim
Zeynep228 Gelincik06 Yürüyor mu kızın acaba ☺️ Aslında yapacak çok şey var yani biz yapıyoruz ama daha farklı ne olabilir bakalım farklı şeyler yapanlar yazar umarım ☺️
Zeynep228 2prenses1anne ablası olduğu için çok şanslı desene ☺️ Herşeyi ondan öğrenir çok eğlenceli 😍
2prenses1anne Zeynep228 tam bir komedi çocucuk sineması diyebilirim 3yaşında büyük kızım küçük kızım 1 yaşında