Cansuerkan Bebegım 8 aylık damakları oldukca sert ama hala dişimiz yok bızım gıbı gec dış cıkaranlar gelin konusalım
minabebek Cansuerkan benim kızım 11 aylıkken çıkardı aksjsjsjsjsj tam olarak umudumuzu kesmeye yakın d vit kullanıyoruz güneş yazın bol bol aldı kemik et suyu takviyesi de vardı doktor genetik olabilir dedi 18 aya kadar normal karşılıyorlarmış 🤔
mom1236 Cansuerkan 15 buçuk aylıkken çıkardı kızım. Şu an 19 a girecek 4 dişi var 5. dilimiz yolda hepsi arka arkaya geliyor 😅
Dlnmlk Benim kızımda 14şubatta emekledi,15şubatta diş çıkardı,18şubatta 10 ayını doldurdu 😂 gayet normal bi durum,merak etmeyin,hepsi oluyo,bizim minikler biraz tembel çıktı sadece 😃😃
Simaylin Benim kızımda 9 ay 4 günlük ama halaa dişi çıkmadı dün doktora götürdüm tahlil istedi yarın sonuçlarını gösterecem inşallah bi sıkıntı yoktur 😥
Irmakprensesinannesi Cansuerkan valla kızım 7 ay 4 günlük fena durumdayız dış etleri kabardı sertlesti çok huysuz miz miz durumda aksma 9 dan beri uyumamak için direniyorum isteği azaldı ons erkenden patlar
Egemeninannesii Bizim de 10. Ayda çıkardı.Suan 15.5 aylığız 4 diş var ama iki tanedaha patlamış olabiliyor.emekleme de 10 aylıkken oldu.geç değil de sanırım 18 aya kadar normal 18 den sonra çıkmayan olursa o zaman doktor şart.
Alabilgic3434 Cansuerkan benim oğlum 6 aylıkken alt dişini patlatmıştı tam 5 ay hiç gelmedi 11 aylıkken bianda hepsini birden getirdi değişiyor yani kimisi her aya yayılıyor kimisi peş peşe sizinkilerde peş peşe getirecekler sağlıkla çıkarsınlar bizde şuan 15aylığız