Bebeğim 3 aylık ve kaç saatte emzireceği kestiremiyorum. Bazen 2 saatte emmek istiyor. Bu sefer de emdiğini kusuyor ve bi sonra ki emme de göğüslerim tam dolmamış oluyor. 3 saat ideal mi acaba? Bir de gece beslenmesini nasıl yapıyorsunuz? Uyandırıyor musunuz?