minikoglum28 ben 12 günlük hemde sezeryan doğum yaptıktan sonra 6 sa araba yolcuguyla abimin düğününe gittim. Ankaradaydi Eylül ayında ve ank soğuktu birde. Tek kardeşim olunca kuzen fln da değil çok isteyerek gittim gitmesem içimde kalicakti bebeğim hiç rahatsizlik duymadı hatta o gurultude uyudu o kadar kısa süreli bı sıkıntı olmayacaktır rahat olun.